sâmbătă, 6 martie 2010





Vreau sa merg din nou!

'Ma numesc Buzescu Petrus, sunt din Buzau, am 28 de ani si in urma unui accident rutier ce a avut loc in noiembrie 2003, am suferit o fractura de coloana nivel C7-T1, in urma careia a rezultat paralizia membrelor inferioare (paraplegie spastica). Dumnezeu m-a ajutat si am trecut cu bine peste trauma psihologica posttraumatica si in urma recuperarii pe care am facut-o la spitalul de recuperare din Mangalia, mi-am recuperat partial functia senzitiva si simturile fiziologice, acesta fiind un pas foarte important in recuperarea mea. Cu toate ca sunt o persoana cu dizabilitati motorii si depind de un fotoliu rulant pentru a ma deplasa, am o viata activa, merg la recuperare periodic, fac gimnastica de recuperare acasa si lucrez pentru o firma de transport cu jumatate de norma, ca dispecer.

Cea mai mare dorinta a mea este sa merg din nou. Acum s-a intrezarit o speranta, un implant cu celule stem la o clinica din Rusia. Pentru a reusi sa plec la aceasta operatie am nevoie de ajutorul tuturor celor binevoitori.'

E-mail: buzescupetrus@yahoo.co.uk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu