sâmbătă, 6 martie 2010

De ce iubim Poli?




Stiu ca textele vor contine probabil greseli dar ele sunt scrise de catre adevaratii suporterii a Timisoarei si nu voi distruge citatele:

De ce POLI?! Aici m-am nascut aici am crescut si aici acum ma bucur alaturi de echipa mea preferata, in minunatul oras TIMISOARA. Uibesc POLi din mai multe motive. Din cauza istoriei bogate(moral, pt ca oficial nu o avem), din cauza atmosferei ce 7 Stele de pe stadion din cauza oamenilor din cauza a tot ce inseamna respect, onoare fairplay dovedit de atitea ori de jucatori dar si de public. Sa nu uitam ca in Timisoara au venit nume grele ale fotbalului mondial. NU are rost sa le enumar pt ca sunt sigur ca orice suporter le stie deja. Pt mine TIMISOARA e acasa e fericire si cel mai important e traditia si cultura pe care o avem, si acest lucru se vede si pe stadion la mariile derbyuri. Cnd i-mi amintesc de acel memorabil 1-8 cu Steaua i-mi vine sa vars cae o lacrima. La final cu un scor rusinos pt noi tot stadionul s-a ridicat in picioare si a inceput sa aplaude. Asta este pt mine Timisoara. De aceea eu iubesc aceasta echipa acest oras si tot ceea ce inseamna ALB SI VIOLET!!!!!!!


De Radu

De ce POLI? Pentru ca la Timisoara se vine in tribuna cu steagul si fularul, nu cu blestemul intre dinti. Pentru ca la Timisoara si cerul devine violet cand 30.000 de oameni saruta norii cu cantecele. Pentru ca la Timisoara nu-ti arati buletinul de identitate fiindca ochiul avizat vede de la o posta ce scrie pe inima suporterului: POLI. Pentru ca la Timisoara bulevardele devin albe, masinile violete, pentru ca POLI E UNICA. Pentru ca la Timisoara zbori si nici nu te uiti la ceas in timpul meciurilor. Pentru ca la Timisoara cand rivala injura, tribuna striga la unison TI MI SOA RA. Pentru ca la Timisoara esti fidel cand dragostea ta isi pleaca ochii in pamant de rusine, cand e pe cale sa te dezamageasca, nu o certi, nu o palmuiesti, ci o saruti pe frunte. Pentru ca la Timisoara lupti si cand secolul da sa se termine. Pentru ca la Timisoara nu se discuta, se iubeste. PENTRU CA TIMISOARA E CEVA UNIC!!!







De Jasmin

La fel ca multi altii ma intreb cum de am ajuns sa ma indragostesc de POLI TM, de vreo 4 ani m-a cucerit, are acel ceva, te face sa o privesti, sa iti doresti sa fie cea mai dintre cele mai, dar cand este infranta doare, doare ca o rana de cutit, regret enorm acea infrangere cu dinamo, chiar nu meritam,... O iubesc pe POLI TM chiar si pentru culori, mai ales pentru emblema, parerea mea este ca are cea mai frumoasa emblema din Europa de Est. Te iubesc POLI TM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu