duminică, 7 martie 2010

Batranii si drogurile

Eram ieri in autobuz si deodata am vazut ca pe usa din spate a intrat un baiat de varsta mea,imbracat normal care s-a asezat pe scaun in ultimul rand. Dupa ce soferul a dat muzica prea tare m-am hotarat sa ma mut mai in spate in speranta ca voi putea sa termin de citit Preoteasa din Avalon.Ma asez langa baiatul acela si imediat dupa, intre noi se pune un batran cu vreo doua plase cu legume in mana.
Isi pune plasele pe scaune, fara nicio grija.Baiatul se uita la batran,isi da jos geanta din spate si mai apoi o deschide.
Vad manuale,caiete si deodata vad o punga.O socate din geanta,o duce la gura si incepe sa se drogheze.M-am simtit intr-un fel atat de penibil mai ales ca ii aratasem baiatului ca vreau sa socializam.
Ma cufund in carte,batranul incepe sa se enerveze si inainte ca baiatul sa mai duca odata punga la gura,batranul ii izbeste o punga de legume in cap.M-am ridicat oarecum socat, la fel si baitul care riposta.Am vazut cum l-a lovit pe batran in fata,dar fara folos.Bastonul din lemn a triumfat si din buza copilului a inceput sa curga sangele.La urmatoarea statie baistul coboara si il aud pe batran spunand"Doamne dai sa-i curga sange cat sa nu mai puna punga la gura..."
Sincer sa fiu batranul m-a impresionat..adica parea sa-i pese cu adevarat de soarta baiautlui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu